HuzairieHusinBlog: Filem Lucah 3D

Monday, November 29, 2010

Filem Lucah 3D

Salam guys!

layan kejap kosmo tadi.. dah tak tahu nak bukak apa ntah... layan je la... kat kosmo tadi zairie tertarik dengan satu artikel nie..

"Filem lucah 3-D di televisyen Perancis"

gila lah... kat television tu... pastu buat 3D pulak... memang gila la negara diorang nie.. kalau kat malaysia ada rancangan tv buat macam nie, mahu kena ban stesen tv tu.. tutup kedai terus.. hehe..
hai... apa nak jadi la dengan dunia sekarang nie.. memang dah makin berleluasa maksiat sekarang nie... 

eh! lupa... nie artikel yang zairie ambek zairie kosmo.. kredit to kosmo :-)

PARIS - Perancis akan menjadi negara pertama di Eropah yang menyediakan perkhidmatan video lucah tiga dimensi (3-D) berdasarkan permintaan dengan ihsan stesen Marc Dorcel Television, lapor sebuah akhbar semalam.
Stesen televisyen itu akan melancarkan langganan untuk memperoleh hiburan dewasa yang pertama dengan menggunakan 3-D.
Penerbit-penerbit filem lucah di Perancis merancang untuk meluaskan program langganan itu dengan beberapa rakan stesen televisyen lain di Perancis. - Agensi

so, apa kata korang pulak??

pss : tak best la tak ada gambar.. letak la sikit ea.. hehe

nak keluar pergi main boling sat.. lepas tu baru balik blogwalking.. hehe.. salam...

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)