HuzairieHusinBlog: Have A nice Day Guys!

Sunday, November 7, 2010

Have A nice Day Guys!

salam dari zairie...


uish... awal aku bangun pagi nie.. selalunyer kalau time cuti jangan harap la nak bangun awal macam nie.. mahu kena berleter dengan mak baru nak bangun..... selalunyer mak aku akan cakap macam nie bila aku masih beradu atas katil lagi...


" zairie.....!!!!!! bila kau nak bangun.. matahari dah terpacak dekat atas kepala dah nie...!!!! "


adoi... terganggu sebentar mimpi aku yang indah tu.. potong stim betul.... huhu.. 


tapi selalu nya time tu dekat rumah la... dekat rumah sewa nie suka hati aku je nak bangun pukol berapa.. nak tidur pukol berapa.. tak ada siapa bising.. budak rumah bising aku campak je dalam sungai nanti... kehkehkeh. 


hm... hari nie... apa nak buat ye.... eh... lupa.. esok aku ada paper lagi... last paper... so, hari nie terpaksa la aku mengambil cuti untuk blogwalking.. ambil cuti setengah hari je k... selalu nye aku akan blogwalking satu hari.. memang semua blog aku terjah... baca entry2 korang... memang best la cerita korang... hehe..


harap hari nie, korang akan ada gosip gosip yang best sikit... aku pun ada gosip yang best nie... panas beb! sepanas teh tarik kat kedai mamak tu... berasap... 


ok... nak blogwalking sambil komen komen cerita cerita korang.... :D




hope hari ini lebih baik dari hari semalam... amin.... 






buhbye..!


assalamualaikum.. :D



0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)