HuzairieHusinBlog: Kenali Blogger | Blogger Jelina Joli

Tuesday, November 30, 2010

Kenali Blogger | Blogger Jelina Joli

salam guys!

mari kita berkenalan dengan seorang lagi rakan blogger kita.. blogger wanita.. comey comey je dia nie... haha... nak tahu siapa...?? beliau adalah blogger jelina joli..

pernah terjah blog dia tak..?? kalau dah pernah terjah blog dia ok la.. at least korang tahu sikit pasal dia... zairie pun kenal kenal macam tu je.. tak ada la rapat sangat.. rapat dalam dunia blogging nie je.. hehe


meriah header dia nie... macam macam colour ada... mesti dia nie seorang yang periang.. hehe..

ok... ini serba sedikit pasal blogger jelina joli..

1. dekat header dia dah bagi taw dah, 'ini blog keluarga bahagia macam lagu saujang

2. gaya penulisan dia mostly guna  'gua lu '.. siapa yang cepat sensitif memang mudah terasa.. kalau zairie lak.. relax sudah... haha.. lagi pun bila baca entry dia mesti zairie gelak.. kelakar beb! tak caya korang pi la baca.. mesti korang gelak gak.. hehe

3. jelina joli atau nama sebenar nya............ (biarlah rahsia nama sebenarnya.. nak tahu..??? pi search kat facebook... haha...)

ok... yang nie TOP 5 entry dia yang zairie minat.. :

  1. G2 v 02
  2. 2 dimensi dan gua bawa diri
  3. bajet 2012
  4. jangan sampai gua turun heret C4
  5. Soalan exam prof emaritus jelina
sebenarnya banyak lagi yang best.. nie antara yang best la... ok..  nak main game lak.. hehe

jangan lupa terjah blog dia ok.. memang best... tak rugi pun... dah terjah tu, follow la sekali ea.. merapatkan siraturrahim.. hehe


Assalamualaikum..




1 orang gemar komen entry aku:

  1. lu saja la tu nak bodek gua cara berhemah.. ye dak???


    gua dah rasa semangat nak blogging nih.
    sok gua bayar bil tenet ok!!

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)