HuzairieHusinBlog: Macam Ni La Kalau Dah Lama Tak Main

Monday, November 29, 2010

Macam Ni La Kalau Dah Lama Tak Main

salam geng!

update lagi.. selagi boleh update, update je.. jangan biarkan spiderman bersarang kat blog korang.. hehe.. ok... tadi dah lepas je bangun tidur terus bukak lappy.. update entry ni.. lepas tu baru gosok gigi pi mandi.. fuh! ternyata aku memang dah gila blog.. hahaha..

pagi yang berada di tahap kebosanan.. ku pandang kiri, ku pandang kanan... tak ada apa apa pun.. aku semakin buntu.. ceh! dah mula merepek nie.. haha.. tadi tengah hari aku keluar.. pergi main boling dekat dekat sini je.. nak pergi jauh jauh minyak kereta pulak tak ada.. tunggu ayah aku isi je la.. 

sampai je kat sana, aku ingat tempat boling tu kosong.. ye la.. time kerja... tak akan diorang nak "mengular" kot.. hehe.. mahu kena sound dengan bos.. tapi aku silap... aku bukak je pintu... perrghh.. dah macam konsert amy search dah aku tengok.. ramai nya... diorang nie tak kerja ke.. pakcik makcik, adik adik pun ada.. yang adik adik tu aku faham la, time nie cuti sekolah.. time enjoy.. yang pakcik makcik tu apa kes datang sini??? tak kerja ye.. hehe...




aku terus ke kounter.. dah bajet dah kompem kena waiting list nie.. alang alang dah datang baik main je... malas nak terus balik.. ramai jugak nama yang waiting list tu.. aku ada la nama ke 7.. ramai kan?? semua nak main boling la tu... 

tunggu punya tunggu ada la dalam 30 minit... selamat tak lama.. kalau tak, lagi tahap kebosanan aku kat sana... pakcik kounter tu panggil aku...

"attention attention.. to zairie please bla bla bla...."

dengan kacak dan bergaya aku terus ke kounter... brader tu tanya..

"nak main berapa game?? "

" berapa game boleh main.. " (bajet macam duit banyak je.. haha)

" 1 game rm3.. so..?? "

"3 game dah la.. tengah sengkek sekarang nie.. hahaha"

brader tu bagi aku lane berapa entah.  dengan bangga nye aku berjalan terus ke lane aku.. sambil menarik beg boling aku... sampai je kat lane aku tu, terkejut bapak beruk aku...  sekali awek awek la beb! perggh... cantik tertarik menarik ko memang tembam.... 

"ehem.. ehem..."

.. aku buat buat batuk kat awek yang duk kat kerusi nak setting setting nama tu.. yela.. tak kan aku nak menyelit tangan aku kat tempat dia duduk tu.. mahu kena penampar ninja.. 




" eh! sori awak... weh! duk sini.. ada orang nak main kat lane sebalah nie..."

aku senyum je.. senyum je yang mampu.. lebih lebih nanti cair lak awek tu.. hahaha...

ok.. dah nak baling dah nie... awek awek tu semua usya aku.. tahu la handsem.. hahaha.. tapi.. alahai... semua bola aku macam hampeh je.. macam bukan aku je yang main... aku rasa awek awek kat sebelah nie lagi terer dari aku.. haha...  tapi ok la.. point aku semua masih boleh diperbaiki lagi.. tak ada la teruk sangat.. hehe..

ni la sebab nya dah lama tak main.. kira kira ada la dalam 2 bulan.. lama tu.. hehehe.. setting semua lari.. nak kena setting balik nie.. 

nak cerita lagi nie.. awek awek tu terus usha.. sambil tersenyum senyum.. mesti dalam hati awek tu dia cakap macam nie...

" gila la mamat nie.. dah la handsome macam iqram dinzly... hebat lak tu..."

hahaha... poyo betul ayat aku reka...

ok la.. nak layan cerita conan kat astro ceria 611... layan je la.. hehe...

salam.. :-)

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)