HuzairieHusinBlog: Mencintai Dia Sepenuh Hati.. Bersediakah aku?

Monday, November 1, 2010

Mencintai Dia Sepenuh Hati.. Bersediakah aku?

salam 1 dunia... ooppssss... terambek tagline denai hati pulakk.. pakai sendiri punya... salam dari zairie... :)

tajuk dah jiwang.. so entry nie pun nak kena jiwnag jugak ke??? layan je la..  kalau cerita pasal cinta je korang bukan main suka lagi kan...? tak kesah la suka ke tak... tak semesti cinta kat manusia je kan..?? boleh jadi cinta kat tenuk ke, arnab ke... sape taw.... kan...??? sekarang nie tak payah rusing rusing... fokus pada yang satu.... nak bincang sikit cinta kepada manusia nie.. 

letak gambar sikit... kehkeh




comel kan kucing tu...??? tapi kan..... ada orang tu takot kucing... nak tahu siapa dia... ada la... rahsia hati.. hehe.. ok serius... 

mencintai seseorang tu bukan lah sesuatu yang senang untuk di lakukan... mencintai sepenuh hati bererti kita amat menyayangi dia.. mengambil berat tentang diri dia.. tapi... persoalannya dah bersediakan kita wahai kaum lelaki terutamanya mencintai dia sepenuh hati....??? mungkin sekarang nie tidak lagi.. esok.. lusa.... siapa tahu... bagi zairie, tak perlu lah kita terburu buru dalam percintaan ni... kalau ada jodoh di antara kita dan si dia, maka ada lah...  tak perlu berharap sangat... bukan bererti tidak berharap langsung... tidak... jangan terlalu berharap.... takot di kecewakan... baik berhenti berharap macam lagu sheila on 7 tu... :D


mencintai dia sepenuh hati.... bersedia kan aku..??? jap jap... siapa aku tu ea??? zairie... ooopsssss.... no komen... hehe... siapa la zairie nie kan... aku hanya sekadar bermain di pinggiran je... sadis sungguh... ohoho... kadang kadang bila tengok orang bercinta nie macam indah je... orang kata jiwa kita terisi oleh sesuatu.. orang kata.. bukan zairie kata... zairie kata ok je... ohoho... hmmm.... agak agaknya bila la zairie bersedia kan..... bersedia untuk apa..??? back to the basic... hehe... 

erm.. agak agak nya macam mana la wajah si dia kan bila kita melamar nie..... mungkin ayat laki tu macam nie....

" awak awak.... hm.... sudi tak kalau awk jadi awek saya..???? "

tak pun macam nie.. 

" agak agak bila kita boleh kapel...??? "

mungkin  macam nie.... (mungkin jiwang sikit la..)

" awak........ erm... macam  mana saya nak cakap ea... saya harap apa yang saya nak beritahu awak nie, awak jangan terkejut ea.. (terkejut ke.. ohoho)
sudi tak awak berada di hati saya.. menghiasi hari hari saya dengan senyuman awak... menghiasi malam malam saya dengan kasih awk.... kalau awak sudi awak angguk.... haa...... orang kata diam tandanya setuju... YES...!!!!!!! Deal....!!!! "

adoi... macam tu ke orang mintak kapel....??? Oh My God... huhu... agak agaknya bila la zairie akan cakap camtu.. ke dah cakap dah... kehkeh....

tak kesah la dah cakap ke belum... hope nanti bila dah tiba masa dah waktu yang sesuai.. zairie cakap la.. harap si dia sabar menanti.. 

p/s : siapa kah si dia tu..?? seorang blogger?? seorang twitter?? seorang facebooker..? atau......???????? just wait and see...

assalamualaikum...




0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)