HuzairieHusinBlog: Time Ni La Astro Nak Buat Hal

Sunday, November 28, 2010

Time Ni La Astro Nak Buat Hal

salam guys!

hujan la pulak sat sini.. tak pe la.. hujan hujan macam sedap tidur.. tapi sebelum tu bukak tv dulu.. mana taw ada cerita best... aku bukak astro ria.... pergh! ada cerita senario la beb! lagi lagi senario.. dah lama jugak aku tak layan senario nie.. 

tengah sedap layan astro ria nie, tiba tiba boleh pulak jadi macam nie.. adoi.. tension betul aku... jadi macam mane?? macam nie la....

picture kredit by albabrualaina

ha... macam nie tu la jadi nya... dah la ambek gambar tadi tibe tiba pulak card reader aku tak boleh baca... selamat kat google images ada gambar nie.. so, pinjam jap ea.. hehe..

selalu nya time hujan, ribut taufan la astro jadi macam nie.. rasa nya kalau hujan simple simple pun boleh jugak jadi macam nie... so harap sangat la astro nie boleh solve masalah nie.. tiap tiap bulan aku bayar.. (yeke aku bayar? hehe).. kalau astro dapat je solve masalah nie, baru la best.. ribut petir pun sedap je layan cerita kat tv.. ye dak..

ok.. nak layan senario balik.. dah kembali ok.. hehe..

salam...



0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)