HuzairieHusinBlog: Bermula Nya Sesi Suai Kenal

Friday, December 3, 2010

Bermula Nya Sesi Suai Kenal

salam kawan kawan...


maaf... ingat malam nie nak buat segmen suai kenal tu.. tetapi boleh la pulak ayah zairie ajak main boling... hm.... nak tak nak zairie pergi jugak... (kena jaga sama perasaan orang tua.. hehe..)


ok lah.. zairie nak siap kan assigment yang korang bagi kat zairie  tu... banyak jugak bloggers yang join... terima kasih kepada sesiapa yang join...


kalau lambat sikit zairie mintak maaf ye... tapi zairie akan cuba siapkan dalam masa yang paling cepat.. insyaallah....


pss : nak gi blog seorang blogger nie jap..nak buat entry pasal dia.. hehe

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)