HuzairieHusinBlog: Blog Aku Bukan Macam Blog Zack Zukhairi

Thursday, December 16, 2010

Blog Aku Bukan Macam Blog Zack Zukhairi

anda kenal sama itu zack zukhairi.. tarak kenal ka..??? ayoyo.. itu blogger femes la.. fan page dia sudah mencecah puluhan ribu.. jelas aku.. fan page aku je baru cecah 2 ratus lebih.. hehe..

okeh.. tajuk nak gempak je..  'BLOG AKU BUKAN MACAM BLOG ZACK ZUKHAIRI'.. Korang rasa apa maksud di sebalik title blog aku tu??? fikir fikir kan... =)





so macam mana?? dah fikir..??? ok.. saja je buat tajuk biar kasi gempak sikit... so kenapa aku cakap blog aku nie bukan macam blog brader zack..? banyak sebab nya.. nak tahu...??? okeh.. jom kita tengok perbandingan dari segi................................


UPDATE BLOG

yang nie tak payah cakap la... blog zack zukhairi last dia update 3 bulan yang lepas... 3 bulan beb! bukan 3 minggu.. dan bukan jugak 3 hari... 3 bulan..! sekarang nie korang pergi la terjah jap blog dia.. klik sini. tengok berapa tengah online.. mesti berpuluh puluh punya la.. jeles kan..? hehe.. lain la blog zairie husin nie.. kalau tak update 3 hari traffic jangan cakap la.. kalau boleh cecah lantai 0 tu, nak je dia cecah.. sebab tu walau sesibuk mana pun aku akan cuba mengupdatekan blog nie.. kalau tak update habis la.. hehe...


FOLLOWERS

Bab nie jugak jangan cakap la.. jauh dia tinggalkan bil. followers blog aku nie.. ada la berbatu batu.. meski pun tak terupdate berbulan bulan, followers dia sentiasa bertambah.. kalau korang perasaan la... hehe


kesimpulan..

kesimpulannya senang je.. blog zack zukhairi nie ada daya tarikan yang kuat antara pembaca.. aku baca blog dia pun memang best.. yang aku suka  entry nak ngorat tu.. memang kelakar dan boleh pakai jugak la.. hehe...

okeh..  selamat berblog.. assalamualaikum.. =)

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)