HuzairieHusinBlog: Kenali Blogger | Blogger Ina Young

Friday, December 3, 2010

Kenali Blogger | Blogger Ina Young

salam semua..

pengembaraan mengenal sesama blogger dah semakin jauh.. dan kita semua akan pergi lebih jauh lagi.. isnyaallah...

okeh.. kali nie zairie nak memperkenalkan seorang blogger yang cute mute.. hehe... siapa tu.... cuba search kat google.. hehehe... (jangan marah ye awak.. gurau2 je.. hehe ).. ha! pandai pun... kita nak berkenalan dengan blogger ina young


lawa header ida.. background belakang tu nampak smart.. :D

sedikit mengenai ina young..
  1. dah lama berblogging nie.. aktif berblog pada march 2008 (lama tu.. hehe)
  2. kata kata hikmat blog dia ' dont cry because its over smile because it happended' (setuju dengan kata kata awak ina. )
  3. blog dia banyak menceritakan kehidupan seharian dia... tak caya boleh terjah.. 
  4. seorang yang amat menyukai warna pink.. (betul tak ina.. yang nie teka je.. hehe)
entry ina yang best!
  1. aku terpaksa
  2. saya mengaku salah saya
  3. rejected
  4. saat menilai cinta
  5. duka lara sepanjang 2009
banyak lagi cerita dia yang best.. tapi tu antaranya la... kalau nak list semua panjang tu.. hehe.. baik korang sendiri pi terjah blog dia.. so, jom kita terjah BLOGGER INA YOUNG


P/S : nak kenali blogger lain boleh klik disini

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)