HuzairieHusinBlog: Kenali Blogger | Blogger Kembatolo

Friday, December 3, 2010

Kenali Blogger | Blogger Kembatolo

salam semua..


setakat nie ok...??? tak ok jom kita ok kan.. hehe... tak perlu buang masa lagi.. kali nie kita nak bekenalan dengan seorang blogger yang agak jauh dimata malaysia nie... nak tahu sape..??? teka teka.... ha... pandai..! hehehe... 


kita nak berkenalan dengan blogger kembatolo


owh.. baru faham kenapa nama blog dia kembatolo.. rupanya dia ada kembar.. memang sama muka.. saling tak tumpah.. :)

ok.. sedikit mengenai beliau
  1. mula aktif berblog pada march 2010
  2. sekarang dia di cairo, egypt (belajar rasanya..)
  3. 'the more we share , the more we have'.. itu kata kata hikmat pada blog beliau.
entry dia yang best!
so macam ne..? tu cuma sebahagian je entry dia yang best.. banyak lagi.. nak banyak lagi boleh terjah blog dia.. so... lets go terjah blogger kembatolo!

p/s : nak kenali blogger lain, boleh klik disini

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)