HuzairieHusinBlog: Kenali Blogger | Blogger Nesloo

Friday, December 3, 2010

Kenali Blogger | Blogger Nesloo

salam blogger's

fuh.. dah petang dah.. sekejap nye.. hehe... sekarang nie zairie dekat putrajaya... ada karnival consumer.. jom datang ramai ramai.. hehe

sorry.. iklan kejap tadi.. promote putrajaya.. haha... okeh... jom... kita berkenalan lagi dengan seorang blogger.. kali nie blogger yang mengelarkan diri dia sebagai blogger nesloo..(sedap nama nesloo tu.. hehe)


rasa tenang je tengok header dia.. di sebalik awan yang biru kelihatan pokok yang cantik... pandai kamu pilih header.. :-)

ok... sedikit mengenai beliau..
  1. seorang yang gemar akan nescafe dan milo (sebab tu lahirnya nesloo.. betul tak?? hehe)
  2. mula aktif berblog pada november 2010
  3. 'bukan sekadar omongan kosong.. 'itulah tagline blog beliau'
  4. seorang yang macho (awek awek kalau tak percaya leh tengok blog dia.. hehe)
entry nesloo yang best!
  1. nescafe + milo
  2. sayang kan i dah pesan
  3. sudah mula mahu beroperasi
  4. jenis jenis kenderaan mengikut peringkat umur
  5. yeke nko nie?
so.... jom kita terjah blog dia... tu baru sikit entry dia yang best... banyak lagi menanti korang kat sana.... let's go terjah BLOGGER NESLOO

Nak kenalan dengan blogger lain, boleh klik disini..

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)