HuzairieHusinBlog: Kenali Blogger | Blogger Papa Izz

Friday, December 3, 2010

Kenali Blogger | Blogger Papa Izz

salam guys!

macam mana setakat nie..?? dah kenal dah blogger blogger yang ada kat malaysia nie..??? alhamdulillah kalau dah kenal... jom kita berkenalan dengan seorang lagi blogger.. kali ni kita berkenalan pulak dengan blogger yang bernama papa izz..


comel anak papa izz... kalau korang pergi blog dia, dia ada letak gambar anak dia anak dia berumur 1 hari hingga ke 1 bulan... memang comel.. :D

sedikit mengenai papa izz...
  1. mula berblog pada september 2010 (kalau tak silap la.. kalau silap sorry ye papa izz.. hehe)
  2. berasal dari shah alam, selangor
  3. seorang papa yang penyayang (buktinya..... kat blog dia banyak gambar anak dia yang comel tu.. hehe)
  4. seorang yang simple..
entry papa izz yang best!

so camne...?? jom terjah blog papa izz...


p/s : nak kenal blogger lain..? boleh klik disini

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)