HuzairieHusinBlog: Kenali Blogger | Blogger Shaofie

Saturday, December 4, 2010

Kenali Blogger | Blogger Shaofie

Salam 1 malaysia...

aisey! pertama kali bagi salam 1 malaysia... hehe... biasala... dalam berblog nie macam macam bangsa kita jumpa.. ye tak..?? dengan adanya salam 1 malaysia nie, lagi utuh la perpaduan kita sesama rakyat malaysia... kan kan..?

ok.. untuk mengeratkan silaturrahim sesama blogger, jom kite teruskan edisi kenali blogger kita.. kali nie kita berkenalan pulak dengan BLOGGER SHAOFIE..


Uit.. lawa background.. kat mana tu...? hehe

ok.. sedikit mengenai shaofie..
  1. aktif beblog pada oktober 2008
  2. blogger dari kuala lumpur
  3. 'blog ini bukan lagi suatu privasi' itu lah kata kata hikmat blog shaofie
  4. seorang yang rajin update
entry shaofie yang best!
  1. tambah satu angka
  2. ada sebab aku bercakap
  3. itu perkara subjektif
  4. kembali tetapi tidak sepenuhnya... (jawapan kenapa dia dah lama tak berblog..)
  5. aku nie wakil rakyat
ada lagi... kalau nak lagi boleh singgah blog shaofie.. memang best!

p/s : kalau nak berkenalan dengan blogger lain, boleh klik disini.. tq..

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)