HuzairieHusinBlog: Kenali Blogger | Blogger Woot2

Monday, December 6, 2010

Kenali Blogger | Blogger Woot2

salam 1 blogger..

dah dekat20 lebih jugak kan kita berkenalan dengan blogger dalam sesi suai kenal nie..? dah ramai jugak kawan kawan blogger kita... ini lah kebaikkan nya.. :-D

okeh.. jom kita tambah lagi kawan blogger kita dengan berkenalan dengan blogger yang mengelar diri nya Woot.. hye woot!


simple je header woot.. hanya tulisan... kemas and simple.. 

sedikit mengenai blogger woot.
  1. mula aktif berblog pada disember 2009 (genap setahun la bro bulan nie.. hehe)
  2. seorang yang sempoi..
  3. relax and cool
entry beliau yang best!
  1. ciri ciri zombie..
  2. siri bercakap dengan hantu.
  3. jana pahala sambil blogwalking
  4. gua pun rasa nak buat anak la!
memang sempoi tajuk entry woot... bersahaja dan tertarik nak baca... nak baca yang lain..? jom singgah blog dia...


p/s : klik sini untuk kenali blogger yang lain.. tq..

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)