HuzairieHusinBlog: Kenali Blogger | Blogger Zacxreena

Saturday, December 4, 2010

Kenali Blogger | Blogger Zacxreena

Salam blogger..

jom kita teruskan pendakian kita mengenali seorang lagi blogger..  hm... nak bagi clue tak siapa blogger nie..?? ok.. clue dia, dia adalah seorang blogger wanita... hehe... dapat....

pandai...! Blogger Zacxreena.. atau lebih dikenali sebagai mis zalina.. 


reena... lawa mata... hehe.. ha! korang jangan pandang mata dia lama lama.. terpikat lak nanti... hehe... jangan marah ye reena.. gurau gurau je... pape pun cantik header awak... :-)

sedikit mengenai reena..
  1. anak kelahiran kelantan.. from kota baharu.. (reena.. dekat dengan wakaf che mek tak...?? yang ada uptown tu... hehehe)
  2. seorang guru 
  3. aktif berblog pada januari 2010
  4. 'Sweet sour of life' kata kata hikmat untuk blog beliau.. (memang sweet..)
okeh.. nie entry mis zalina yang best!
  1. usaha tangga kejayaan
  2. perjalanan sebuah cinta
  3. i lurve u
  4. gila gila remaja
  5. budu best!
cukup 5...??? tak cukup..?? hehe... 

kalau tak cukup senang je.... apa lagi... kita terjah la blog dia.. jom ramai ramai terjah blog mis zalina... memang best!


p/s : nak kenali blogger lain..? boleh klik sini.. tq

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)