HuzairieHusinBlog: Kesan Penggunaan Ubat Kuat Kepada Suami Ketika Di Ranjang

Sunday, December 19, 2010

Kesan Penggunaan Ubat Kuat Kepada Suami Ketika Di Ranjang

perggh...! tajuk memang tak boleh blah.. pernah pulak aku buat cerita cerita macam nie.. hm.. ni ada lagi satu artikel dari Hmetro. pasal nafsu pelik suami.. gerun jugak bila baca.. ada jugak ea orang macam nie dalam institusi keluarga zaman sekarang nie.. 

dalam artikel tu apa yang membuatkan zairie tertarik sangat pasal yang suami dia nie bila di ranjang suka buat seperti filem lucah ganas mat salleh.. bila di fikir fikir balik kesian jugak dekat isteri dia.. sepatutnya isteri dia tu bukan dilayan macam tu.. turut merasa simpati kat isteri dia.. kalau brader nie baca entry aku nie, fikir la baik baik apa yang aku cakap kan.. tak patut anda melayan isteri anda macam nie.. kesian dia bro.. fikir fikirkan ea.. 


SUMBER GAMBAR : HARIAN METRO

Cuba korang teliti gambar tu.. apa yang korang fikirkan... teruk kan... kesian isteri diperlakukan macam tu.. 

tak tahu la apa faktor nye.. maybe sebab kesan dari ubat kuat.. tu la padahnya kalau ambil ubat kuat nie.. yang merana.. isteri... yang kedua maybe kesan dari pengaruh filem filem 1 warna nie.. ish ish... apa ke hey..??? tu la orang dah cakap.. jangan tengok cerita 1 warna nie.. kat astro tu bermacam macam warna ada.. sampai ada saluran astro warna.. tak mau pulak tengok.. hehe..

tepuk dada tanya iman.. perlu ke buat macam tu kepada insan yang menjadi penyeri hidup kita.. fikirkan lah..

assalamualaikum..

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)