HuzairieHusinBlog: Saya Nak Join Kenali Blogger Oleh Zairie

Thursday, December 2, 2010

Saya Nak Join Kenali Blogger Oleh Zairie

salam blogger's..

hm... sekarang ni blogger kat malaysia dah makin ramai rasa nya.. kira kira ada la dalam..... err.... berapa ye.. hehe... 

ok... so, zairie nak buat satu sesi khas di mana zairie akan buat satu entry mengenai blogger tersebut.. dengan cara ini secara tidak langsung dapat memperkenalkan blogger dengan blogger yang lain... insyaallah...

so, apa yang perlu buat...?? mudah je.. cuma..

  1. buat satu entry di blog anda yang bertajuk 'Saya Nak Join Kenali Blogger Oleh Zairie'
  2. dah siap, tinggalkan permalink URL anda dekat ruangan komen.. 
mudah kan..?? 2 step je... zairie akan buat siapa yang register dahulu.. :-)

tarikh tutup : 11.59 PM (02/12/2010)

terima kasih pada siapa yang sudi join... 




terima kasih.. :-)

1 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)