HuzairieHusinBlog: Separuh Akhir Piala Suzuki 2010 | Malaysia Lawan Vietnam Separuh Akhir Pertama Piala Suzuki 2010

Wednesday, December 15, 2010

Separuh Akhir Piala Suzuki 2010 | Malaysia Lawan Vietnam Separuh Akhir Pertama Piala Suzuki 2010

korang peminat bola sepat tanah air..? kalau tak minat mustahil la korang bukak blog nie untuk baca entry nie kan..? dah sah sah korang memang kaki bola.. makan bola tidur bola mandi bola.. hehe..

masa mula mula peringkat undian piala suzuki 2010 nie memang susah nak gambarkan pasukan malaysia macam mana.. mana tidak nya.. malaysia diletakkan sekali dengan negara negara yang gila kentang dengan bola nie.. indonesia dan thailand.. antara musuh ketat malaysia sejak dari azali lagi.. first game malaysia lawan indonesia.. kalah. kena titik.. pastu seri pulak dengan thailand 0-0 dan akhirnya menang jugak dengan laos.. tu yang dapat ke peringkat suku akhir..




so malam nie pukul 8.30 malam sama samalah kita terpacak di depan tv.. memberi sokongan yang padu kepada pasukan negara.. nie untuk mereka yang tak dapat pergi ke stadium la.. maybe kerja atau sebagainya...

zairie yakin pasukan malaysia akan memberikan kemenangan kepada penyokong bola sepak negara...

jom kita laungkan slogan MALAYSIA BOLEH...!!!

berikut merupakan sedikit info mengenai perlawanan separuh akhir Malaysia vietnam :

1.  15 Disember 2010: Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Malaysia

2.  18 Disember 2010: Stadium Nasional My Dinh, Hanoi, Vietnam

jangan lupa berikan sokongan anda walaupun dekat rumah.. okeh! =)

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)