HuzairieHusinBlog: Tips Percintaan | Ketahui Status Lelaki Melalui Kereta nya!

Saturday, December 25, 2010

Tips Percintaan | Ketahui Status Lelaki Melalui Kereta nya!

wah..! gila lama aku tak buat cerita pasal cinta cinta nie.. hehe.. ada la dalam.... erkk.. bape bulan ea..? huhu... okeh..! bagi yang gurls gurls kat luar sana tu, kalau nak tahu lelaki yang korang minat tu, boleh la tengok melalui kereta nya... 

kenapa kereta pulak... jom baca.. =)



1. kereta kecik (mini)


lelaki spesis nie korang semua kena paham... kebanyakkannya baru lepas habis belajar.. and baru je kerja dalam beberapa bulan.. so ekonomi diorang nie tak berapa nak stabil lagi.. hehe



2. kereta mewah (berjenama mahal)

ha.... yang nie gurls kena tahu k.. JANGAN TERPEDAYA kalau pemandunya masih muda macam aku nie ha.. tambah pulak kacak.. perghh.. kompem cair nyer korang.. ok.. spesis nie kemungkinan hanya merangkap sebagai drebar. jika pemiliknya berumur sebaya dengan bapak korang, bersedialah untuk menjadi isteri yang seterusnya juga menerima madu di masa masa akan datang.. hehe..



3.  kereta banyak aksesori (geng geng autoshow)



gurls yang dapat pakwe macam nie kena bersedia mental dan fizikal kerana lelaki jenis nie adalah dipercayai akan mengutamakan keretanya dari korang..



4. kereta besar (MPV etc. )

lelaki kategori nie pulak adalah rata ratanya telah berkeluarga. jangan terpedaya dengan keromantisan dan kehensemannya jika korang masih lagi belum standby nak berperang dengan bini nya..

5. kereta antik



biasanya pemiliknya sebaya umur dengan keretanya tu.. rasanya korang pun mesti pandai menilaikan sendiri tapi kalau nak teruskan hubungan bersedialah untuk berebut harta benda dengan anak anaknya.. hehehe..



6. kereta sezen

lelaki kategori nie pulak adalah praktikal kerana mengutamankan perbelanjaan berhemah. tak kisah la kereta sezen asalkan boleh jalan ke depan... bagi yang jenis membeli kereta terpakai menunjukkan dia tak terikut ikut gaya hidup orang lain.. betul tak..?? 




so gurls gurls semua.. dah tahu kan.... anda buat.. anda dapat..=)

1 orang gemar komen entry aku:

  1. macam dalam majalah ujang.. hahaha.. XD

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)