HuzairieHusinBlog: Ubat Kuat Untuk Lelaki | Adult Toy For Sale

Sunday, December 19, 2010

Ubat Kuat Untuk Lelaki | Adult Toy For Sale

ubat kuat lelaki.. mesti membuat kan korang semua tertanya tanya apakah maksud di sebalik tajuk yang tersirat itu... zairie jual ubat kuat kah..?? atau agen ubat kuat kah..?? oh tidak.. salah tekaan anda.. camnie ceritanya.. hari tu time nak pergi rumah member aku, aku  terjumpa lagi satu banner yang cantik tertarik menarik memang gempak..! banner apakah itu.... nak tahu..??? sebelum tu pandang kiri kanan depan.. tapi jangan pandang belakang... dah clear..??? baru tengok...



itu dia.. ish ish... kat tempat aku pun ada jugak.. hari tu pernah jugak terjumpa orang yang jual benda benda macam nie.. live depan mata beb! macam macam ada... time tu dekat KL.. kat mana?? biarlah rahsia.. nanti korang terjah pulak... hehe..

persoalannya.. mana majlis perbandaran..??? tak kan tiada kakitangan yang buat rondaan.. bahaya jugak.. macam mana kalau orang yang betul betul dah gila s**s nie call.. 

just nak share je dengan korang... kalau korang jumpa.. korang buat tak tahu je ea.. jangan call pulak.. hehe..

assalamualaikum.. =)

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)