HuzairieHusinBlog: Biodata Siti Saleha Pelakon Drama Ustaz Amirul

Tuesday, January 4, 2011

Biodata Siti Saleha Pelakon Drama Ustaz Amirul

salam guys..!! apa la penyakit aku akhir akhir nie.. asyik nak review awek nie je.. tahu la cun.. nie kes nak mengayat la nie.. kompem... kompem tak dapat punya.. haha.. 

sebelum nie ada orang tanya zairie yang siti saleha nie umur 20 pada tahun 2011 ke atau tahun 2010... so untuk tidak mengecewakan pembaca zairie yang tanya tu zairie pun interview la siti saleha nie dalam mimpi zairie malam tadi.. hahaha... boleh??


Nama : Siti Saleha Mohd Baharum

Panggilan : Siti Saleha atau Saleha

Tarikh Lahir: 14 Mac 1990

Umur: 20

Tinggi: 165 sentimeter

Berat: 50 kilogram

Drama: Kasut Tumit Tinggi (2008), Farah, Kapten Boleh (2008), 5 Jingga (2008), Zaleha, Kecuali Cinta Mu dan Awan Dania musim 2.


Telemovie: Puaka Topeng Putih (2009), Hati Batu (2009), Raya Mona (2009), Kau Laksana Bulan (2009).


Teater: Stage Therapy (2009)
Iklan: Celcom, Wrigley’s DoubleMint (2008), Gillette (2008), Maggi (2008), Nestle (2007), Honey Soft (2006), Pantene (2005), F&N (2005) dan Nescafe (2009).





muda lagi kan.. ada siapa siapa nak ngorat ke..?? hehe.. untuk pengetahuan korang semua, siti saleha nie merupakan adik sam bunkface taw.. =)



15 orang gemar komen entry aku:

  1. chantek.. sama umur ngan wa. haha

    ReplyDelete
  2. tiba2 terminat plak kt minah ni..1st itme tgk dia lakon dlm salji di kl

    ReplyDelete
  3. aduhai kalau pakai tudung lagi cantik

    ReplyDelete
  4. betol tu..dalam cite tu dy pakai tudung cantik dan sopan je tgk :)
    dia memang dah lawa.
    sejuk mata tgk dalam cita tu. :)

    ReplyDelete
  5. aku first time tgok semlam.... drama sudu & garpu.... fuh..... best.....

    ReplyDelete
  6. lahir tahun 1990?huhu..sama baya dgn sy laa..gile matured muka.tp kan kalo ikutkan tahun 2011 sekarang ni,umur die bukan lg 20 tahun yer.die dah 21 tahun.. :)

    ReplyDelete
  7. (Firr) aku dh jtuh cinta kt saleha. aku ngan dia pn sbaya. ha....

    ReplyDelete
  8. nk anta rombongan ujung mggu nie...haha

    ReplyDelete
  9. ko ambik kat internet kan sume ni..haha

    ReplyDelete
  10. mggu ni date ngn dieeeee.....(dlm mimpi)...kuikuikui...

    ReplyDelete
  11. i lovveeee uuuuu....

    ReplyDelete
  12. saleha mmg cantik.. lakonan nye dlm nora elena not bad laa.. tp kalau pakai tudung mesti lg cantik n lawa kan??? sape stuju ngan aku???

    :)

    ReplyDelete
  13. aku duk sebelah die time rockaway...tp malu nk tegur...melepas....

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)