HuzairieHusinBlog: Gambar Panas Fasha Sandha | Fasha Sanda Pakai Bikini Di Bali

Wednesday, January 12, 2011

Gambar Panas Fasha Sandha | Fasha Sanda Pakai Bikini Di Bali

fulamak... gila lah.... front page tu... tadi masa layan akhbar kosmo online terus tertarik dengan satu artikel nie... "fasha sandha berbikini".

gila la.. terus klik tanpa berfikir panjang.. ahaha... tu la.. tajuk panas sangat.. kan dah terus klik... okeh.. nie lah gambar fasha sandha yang seksi tu... jangan tengok lama lama ok.. budak opis aku cakap nanti berdarah pulak hidung.. adoi.. ntah papa diorang nie.. hahaha.. 


KREDIT PIC : KOSMO, OH BULAN

dah dah... jangan tengok lama lama.. kang berdarah pulak hidung tu.. menurut apa yang aku baca, gambar nie diambil ketika fasha sandha sedang bercuti di pantai tanjung benoa, bali, indonesia.. katanya, gambar nie telah di upload oleh member dia di facebook ketika bercuti di bali..




ni lah pantai tanjung benoa tu..  cantik dan bersih.. tenang je.. boleh lepak kat sini nie.. bawak famili datang sekali.. hehe..



so, senang je.. kalau korang ada tangkap gambar yang boleh bikin kontroversi, cakap la awal awal kat member.. "weh! pic nie jangan upload ye.. aku tahu.. aku goreng korang...! "

senang kan... bak kata melodi..


"kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi..."

8 orang gemar komen entry aku:

  1. geramnya tengok gmbar ni.....mmg cantik.boleh teransang ni.

    ReplyDelete
  2. bila MELODI tanye,,no komen,,
    bila GALAKSI tanye,,no komen,,
    ape kes x mengaku !!

    ReplyDelete
  3. masyukkk ar.....apa pon tak da...harap muka cantik :P

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)