HuzairieHusinBlog: Gambar Sambutan Tahun Baru Di Dataran Merdeka 01.01.2011 | Persembahan Bunga Api Di Dataran Merdeka

Saturday, January 1, 2011

Gambar Sambutan Tahun Baru Di Dataran Merdeka 01.01.2011 | Persembahan Bunga Api Di Dataran Merdeka

buat pertama kali nya dalam sejarah hidup ku nie ku menyambut tahun baru di luar.. selalu nya sambut atas katil je.. tidur.. haha...so entah dari mana datang nya semangat tu tiba tiba nak sambut kat luar.. 1st time tu.. terus pi dataran merdeka... 

erm.. nak buat rumusan sikit.. sambut kat dataran merdeka.. sangat la... sangat la... sangat best..!!!! happening beb! meriah sangat sangat.. terasa jugak aura nya.. lain kalau kita tengok kat tv dengan datang sendiri ke tempat tu.. ok.. nie ada la beberapa gambar yang sempat zairie snap sepanjang berada di dataran malam tadi.. gambar tak beberapa clear sangat, sebab kodah kamera handphone dah nak habis..


Cantik tak bangunan nie.. kebiruan u.. ahaks!




keadaan kat sana.. lihat la betapa banyak nyer kereta nak lautan manusia.. nie kalau collect sorang singgit leh kaya nie.. haha





sementara tunggu 12.00 am, layan konsert dulu.. paling best bila datuk david arumugam nyayi.. terbaik la.. TERIMA KASIH...!!!






Masa yang ditunggu tunggu.. tepat 12.00 am.. persembahan bunga api.. memang best... rasa macam nak tercabut jantung nie bila dia meletup.. kuat kot...















2010 sudah berlabuh tirai nya.. 2011 membuka lembaran baru.. bersediakah kita menhadapi liku liku 2011....??????

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)