HuzairieHusinBlog: Gambar Seksi Fasha Sandha | Tiada Komen Dari Fasha Sandha Mengenai Gambar Panas Fasha Sandha Di Bali

Thursday, January 13, 2011

Gambar Seksi Fasha Sandha | Tiada Komen Dari Fasha Sandha Mengenai Gambar Panas Fasha Sandha Di Bali

wah.. panas lagi nie.. hehe.. pasal fasha sandha.... mengenai gambar panas fasha sandha tu, beliau enggan memberika sebarang komen.. bagus la.. bagi zairie mendiam kan diri itu lebih baik dari berkata kata.. kan.. =)


Pelakon popular Fasha Sandha enggan memberi sebarang komen terhadap segala kontroversi termasuklah penyebaran gambarnya memakai bikini dalam Internat.
Jelas Fasha, dia mahu mengambil pendekatan berdiam diri bagi mengelakkan kontroversi tersebut berpanjangan yang akan lebih memburukkan keadaan.
“Tiada komen terhadap semua perkara tersebut. Saya tidak mahu memanjangkan kontroversi ini. Biarlah orang nak beri apa juga persepsi terhadap saya.
“Apa yang penting saya tidak mahu mengulas apa pun. Bagi saya lebih baik saya tidak cakap daripada memberi komen tetapi disalah ertikan maksudnya,” ujarnya yang ditemui pada majlis pengumuman lima finalis Anugerah Bintang Popular (ABP), di sini, Rabu.


Baru-baru ini, Fasha telah digemparkan dengan kontroversi penyebaran gambarnya berbikini di pantai Bali, Indonesia ketika bercuti pada 30 Disember lalu.
Kontroversi bertambah hangat apabila Fasha tidak hadir pada majlis Pertunjukan Fesyen Ceongsam Green, Selasa lalu pada saat-saat akhir sehinggakan pereka fesyen terkenal, Hezree Wahid terpaksa menarik diri pada majlis tersebut.
Dalam pada itu juga, difahamkan ibu bapa kepada pelakon drama Chinta ini telah hadir ke pejabat sebuah akhbar tempatan petang Selasa lalu selepas gambarnya berbikini dikeluarkan akhbar tersebut.
“Saya tidak tahu kalau ibu bapa saya ke (akhbar) Kosmo kerana kontroversi ini dan saya tidak mahu komen apa-apa.
“Yang penting keluarga dan peminat saya memahami keadaan yang berlaku dan sentiasa berada di belakang saya dengan memberikan sokongan,” katanya.
Tambah Fasha, dia menganggap perkara tersebut sebagai ujian dan asam garam dalam mengharungi kehidupan sebagai seorang artis.
Malah katanya, dia sudah biasa berhadapan dengan kontroversi yang lebih teruk sebelum ini.


9 orang gemar komen entry aku:

  1. fasha dan kontroversi memang tak dapat dipisahkan...hehehhe

    ReplyDelete
  2. rilek.. baru bikini.............









    pasa tetap lawa di hati abg jejai tau!

    ReplyDelete
  3. Rsanya no komen dari fasha dan alasnnya sebab berbikini ialah kerana cemburu.. Masul akal ke?

    ReplyDelete
  4. seksi lah br leh tarik perhatian..hehe.tp dia dah menyesal pun.

    ReplyDelete
  5. eleh pe yg lawa tu....tunjuk sana sini...budaya kt x de mengajar tau pakai seksi kt tempa org...best gak jejai tu p ikut noradanish ak dia kn...br tau bgmn perasaan nora....

    ReplyDelete
  6. biasala nak glemor konon.... macam x kenai dia masa kat sekolah..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)