HuzairieHusinBlog: Jason Mraz Seorang Gay & Penyokong Kelab Gay Sedunia 2011?

Wednesday, January 26, 2011

Jason Mraz Seorang Gay & Penyokong Kelab Gay Sedunia 2011?

wah..! tajuk bikin gempak sikit.. sebelum tu ada ke kelab gay sedunia..?? 2011 pulak tu.. haha... korang baca kosmo hari nie..?? kalau tak baca boleh la baca.. terbaca kat kosmo online tadi.. pasal nie.. nak ulas sikit la pasal kenyataan penyanyi dunia nie.. 

kalau korang nak tahu & ada yang masih tak tahu lagi yang jason mraz nie dah ada awek dah dan bakal berkhawin tak lama lagi... tapi ada satu je masalah mamat nie... masalah serius nie......


masalah nyer sekarang yang jason mraz memang dah merancang nak khawin dengan awek dia yang bernama Tristan Prettyman.. tapi jason mraz tidak akan berkhawin selagi golongan gay nie a.k.a presiden kelab gay sedunia 2011  tidak boleh boleh berkhawin sesema sejenis seperti orang normal yang lain...? apa kehe nyer yob...??? adakah jason mraz seorang gay..??? dia yang nak khawin kenapa perlu libatkan golongan gay...???  persoalannya, kenapa jason mraz perlu mengetengahkan hal ini kepada umum jika dia tidak libatkan diri dalam industri gay nie..?? fikirkan....



inilah awek jason mraz... tristan prettyman... pretty tak awek dia nie...?? boleh la kan... hehe... 

kalau kita tengok sekarang nie golongan gay nie dah semakin besar dah golongan dia.. terutama di negara barat. rasanya sudah menjadi trend masa kini bila berkhawin sesama sejenis.. persoalannya, adakah sudah tiada lagi golongan wanita yang bujang di dunia nie..?? rasanya golongan wanita lai ramai dari golongan lelaki.. betul tak...??

kalau nak ulas perkara macam nie memang susah sikit.. sebenarnya bergantung kepada diri kita sendiri.. jika kita semakin hampir dengan yang maha esa, kita akan terpelihara olehnya.. harap umat islam masa kini sentiasa dipelihara oleh-Nya.. 


2 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)