HuzairieHusinBlog: Kenali Blogger Ina Nazir

Sunday, January 30, 2011

Kenali Blogger Ina Nazir

mari kita berkenalan dengan seorang blogger lagi.. blogger ina nazir.. nama macam nama artis la.. hehe.. okeh.. saya mahu review sedikit blog beliau.. mungkin komen dan cadangan yang boleh diperbaiki dan.. cuma pandangan saya je.. sharing is caring right =)



header ina nazir nampak cantik.. berbunga bunga.. sekali tengok macam header perkhawinan.. bunga indah.. hehe.. simple.. and kemas.. kalau header tu centre sikit kat tengah maybe nampak lebih cun kot.. maybe la.. hehe..

pengunaan menu tab. saya rasa better ina letak menu tab bar.. ina boleh la google macam mana nak buat menu tab bar.. rasanya nya ramai blogger buat tutorial nie.. bukan apa.. memudahkan reader mengexplore lagi blog ina mengikut label yang di listkan..

next, label pada blog.. saya tengok just ada satu je label.. label tutorial je.. saya rasa better ina mempelbagaikan label tu mengikut kesusaian blog.. contohnya tajuk entry ini "piala malaysia 2011".. ina boleh letak label untuk tajuk tu sukan ke, piala malaysia ke or bola sepak.. banyak kelebihan label nie ye ina.. secara tak langsung akan menaikkan ina nyer traffic.. ina boleh cuba..

yang lain semua ok.. maybe ada certain part yang boleh diperbaiki dan di kemaskan.. 

buat pengetahuan semua, ini blogger baru ye.. yang mana yang senior tu boleh la turunkan ilmu kepada yang baru.. baru la meriah dunia blog nie.. =)

jom kita singgah BLOG INA NAZIR..

berminat untuk di review..? klik sini..

2 orang gemar komen entry aku:

  1. ok.he..he..cam nama artis 'ek...takder are mana ader.....before this mmg ader menu tab..template ni baru tukar..tak sempat buat lagi..a'a yg pasal label tu...i think u ar right..biler org cakap baru kiter perasan kan...terima kasih banyak-banyak di atas pandangan anda yer...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)