HuzairieHusinBlog: Keputusan Perlawanan Akhir Piala Sumbangsih 2011 Kelantan Lawan Selangor| Kelantan Juara Piala Sumbangsih 2011. Taniah Kepada Team Kelantan

Saturday, January 29, 2011

Keputusan Perlawanan Akhir Piala Sumbangsih 2011 Kelantan Lawan Selangor| Kelantan Juara Piala Sumbangsih 2011. Taniah Kepada Team Kelantan

baru lepas tengok bola tadi..ingat tadi nak layan cerita dekat tv3 tu.. cerita menantu tip top... lepas tu baru teringat yang malam nie ada game kelantan dengan selangor.. 



perlawanan malam nie memang fight gila.. seronok tengok.. masing masing memang bermain bermati matian.. itu lah yang kita nak.. semangat kesukanan yang tinggi.. tapi... apa yang tak best nya apabila ada penyokong yang buat hal.. menganggu game.. masa game tadi ada penyokong yang membakar mercun dan pengadil terpaksa memberhentikan perlawanan.. lama jugak la.. ada la dalam 7-8 minit... bagi saya tindakan pengadil tu satu tindakan yang betul.. kasi ajar sikit sama itu supporters.. hehe...

so, ini lah keputusannya...

Kelantan 2 - 0 Selangor

bagi yang tak dapat tengok game tadi, nie ada la beberapa gambar yang sempat saya snap dengan nokia 3310 saya yang dah modified nie.. hehe

time nie la perlawanan terpaksa diberhentikan.. pengadil yang amat tegas sekali.. 




gol kedua kelantan dari mohd badri... 


dan keputusannya... Kelantan juara piala sumbangsih 2011.. taniah kepada kelantan team.. =)

5 orang gemar komen entry aku:

  1. penyokong pasukan mana yang bawak mercun tu?

    tak habis habis la.polis kene tingkatkan pemeriksaan ni

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)