HuzairieHusinBlog: Keputusan Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Tenang 2011

Sunday, January 30, 2011

Keputusan Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Tenang 2011

berakhir sudah pilihan raya kecil dun tenang 2011 yang diadakan selama lebih kurang 2 minggu.. macam macam peristiwa yang terjadi selama kampem pilihan raya.. baik dari penamaan calon, ceramah politik dan terus ke hari pendaftaran.. saya ada jugak folo cerita/perkembangan terkini di blog blog politik.. tapi sebagai silent reader je... dengar, lihat dan fahami.. =)




dan taniah kepada calon barisan nasional mohd azhar ibrahim yang telah memenangi kerusi di dun tenang dengan menewaskan calon dari pas normala sudirman dengan mohd azhar mendapat undi sebanyak 6698 undi dan calon pas pula 2963 undi.. majotiti undi sebanyak 3735 undi.. (keputusan tidak rasmi)

taniah sekali lagi kepada YB baru dun tenang YB Mohd Azhar ibrahim.. selamat menjalankan tugas sebagai wakil rakyat di dun tenang...


2 orang gemar komen entry aku:

  1. alhamdulillah.kite pun tak suka gdh2 pasal politik ni.tak layak nak mengulas.cuma mengharap yg terbaik untuk generasi tinggalan kite satu hari nanti.hrp lps ni takde lah pilihanraya kcl dlm masa terdekat ni..letihlah he3

    ReplyDelete
  2. Sudah dijangka BN boleh menang. Ini satu keputusan yang di buat oleh rayat..Pembangkan di ingatkan jangan lah mengeluarkan fakta yang mengelirukan rayat kusus nya umat islam.. Allah yang menentu kan sasaorang itu masuk surga dan neraka...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)