HuzairieHusinBlog: Lady Gaga Bertunang Dengan Luc Carl?

Friday, January 28, 2011

Lady Gaga Bertunang Dengan Luc Carl?

ha..??? lady gaga bertunang...??? macam tak percaya je... selalu nyer kalau kat barat terus berkhawin jer.. tak ada tunang tunang nie.. hahaha.... tapi tu lah apa yang zairie tahu.. dengar kata yang lady gaga nie nak bertunang.. dengan luc carl... ex-bf dia dulu... ha.... siapa kata kalau dah clash tak boleh couple balik...??? lady gaga dah buktikan.. walaupun dah clash, dia dengan luc carl masih lagi ada jodoh...


bagi yang tak kenal luc carl, ha... lelaki sebelah lady gaga tu lah luc carl.. amacam..?? handsome tak...? hehe...




kawan lady gaga nie beritahu yang mereka mungkin akan bertunang sebelum 13 febuari 2011 nie.. bila tak tahu.. tapi yang pasti sebelum album terbaru lady gaga keluar..


ehem2 : dengar cerita yang carl nie tak mampu nak beli cincin pertunangan... yeke nie carl..?? komen sikit.. hehe

2 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)