HuzairieHusinBlog: Nora Danish Dan Jejai Berkhawin Semula?

Sunday, January 30, 2011

Nora Danish Dan Jejai Berkhawin Semula?

salam... eh? yeker nora danish yang dah bercerai dengan jejai pada tahun 2008 akan berkhawin semula....?????? betul ker betul ker..?? relax... cool... kalau betul pun apa salahnya.. kan mereka boleh rujuk balik.. lagi pun kalau mereka rujuk balik mesti ada sebab kan...? bagi saya sebab pertama mesti anak diorang yang bernama Putera Rayqal Ramli Rizallah yang tahun nie berusia 2 tahun.. rasanya la... 



ok.. korang ingat tak yang jejai ada teman nora pergi jepun minggu lepas tu..?? sebenarnya diorang pun pergi berdua je k.. diorang pergi dengan keluarga jejai dan anaknya.. pergi holiday.. dengar cerita jugak diorang ke sana sambut besday anak diorang jugak.... hm.. bagus la macam tu.. walaupun dah terlerai ikatan, anak tu diorang masih tidak dilupakan..

anak nie kan anugerah allah yang tiada terhingga.. anak jugak merupakan penyejuk hati yang paling mujarab sekali.. tak percaya..??? cuba la.. hehe.. 

berbalik kepada cerita nora tadi, jejai dan keluarga jejai dan nora berada di jepun selama 20 hari iaiti 10 hari di tokyo dan 10 hari di niseko.. lebih sekurang sebulan la diorang kat sana.. wah! best gila la.. sebulan tu.. kalau saya lah, mesti dah pandai cakap jepun dah.. hehe.. tak pun pi jumpa brader zack zukhairi tu.. lepak ngan dia.. update blog ngan dia sama sama ke... mesti 1 malaysia jeles la.. haha...

ok lah.. nora dan jejai masih lagi belum rujuk antara satu sama lain. hope suatu hari nanti ikatan perkhawinan antara mereka akan bersatu kembali demi anak mereka.. insyaallah.. yang baik kita doa kan lah ramai ramai.. kan..=)

nak cerita lebih hebat klik sini.

9 orang gemar komen entry aku:

  1. hopefully mereka berbaik semula...:)

    ReplyDelete
  2. aku,,harap diorang rujuk..ye..insyaalllah..

    ReplyDelete
  3. harap2 dorang bersatu semula :D

    ReplyDelete
  4. emmh bagus la kalau bersatu kembali...kita doakan je lah..

    ReplyDelete
  5. semoga jejai dan nora bersama semula :) demia anak2 dia :)

    visit me back here hehe

    ReplyDelete
  6. semoga jodohnya Allahh yang tentukan..
    anak dia kecik lagi.. ;)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)