HuzairieHusinBlog: Perkhawinan Irwansyah Dengan Zaskia Sungkar 15.01.2011

Sunday, January 16, 2011

Perkhawinan Irwansyah Dengan Zaskia Sungkar 15.01.2011

Taniah kepada irwahsyah dan zaskia sungkar yang telah sah menjadi suami isteri pada 15.01.2011 (sabtu)...

mesti ramai gadis yang frust kan bila dapat tahu yang irwansyah dah kahwin.. dengan Zaskia Sungkar lagi u.. hehe... kalau korang nak tahu isteri irwansyah nie baru berumur 21 tahun... muda lagi sih..! zairie yang baru 22 tahun nie pun tak kahwin lagi.. awek je ramai... ooopsss... :D



siapa yang tak kenal lagi zaskia nie, dalam gambar tu la zaskia.. cun kan... apa la rahsia kecantikan dia nie.. share la sikit zaskia.. hehe...


untuk pengetahuan pembaca sekalian. irwansyah telah bernikah dengan zaskia di masjid Al Bina Senayan, Jakarta Selatan, indonesia.. Dan tahu kah korang yang zaskia sungkar telah menerima mas kahwin dari irwansyah sebanyak Rp 15,001.011.. maksudnya dalam ringgit malaysia bersamaan dengan.... erk... berapa ye..?? hehe...



ok.. korang nak tahu apa hadiah perkahwinan mereka nie..??? memang lain dari yang lain.. mereka memilih lagu yang dinyanyikan bersama-sama sebagai hadiah perkahwinan. Lagu tersebut akan dilancarkan selepas majlis resepsi mereka pada Mac tahun ini. memang unik... 

ok lah.. moga jodoh mereka nie berpanjangan dan sentiasa berbahagia selalu... kenangan silam mereka yang lepas terutama irwansyah yang sebelum nie pernah bercinta dengan acha, boleh lah menjadi sebahagian daripada sejarah hidup beliau...



dalam rumah tangga nie kalau nak kekal lama, saling memahami dan menghormati antara satu sama lain... moga irwansyah dan zaskia sungkar dapat anak cepat.. mesti comey nanti.. hehe

10 orang gemar komen entry aku:

  1. cantikk..;D
    tringat gosip n kontroversi irwan dgn acha ni dlu..

    ReplyDelete
  2. ohhh irwanshah ku yg ala2 kaka dah kahwinnn ohhhhhhh ...oh dia Islam eh...hohooo

    ReplyDelete
  3. ooh dia break dah ngan acha? dgr cte dlu dia nk break kjp je sbb acha smbung blaja kt LKW

    ReplyDelete
  4. tahniah buat mereka..

    yg pelik, gosip antara kedua pasangan ni tak pernah muncul pun dlm tv indon sblm ni, tup tup, muncul di tv, kawennnn;) mantabbbb.sblm ni msing2 ada psgn..da break, then iorg bersatuuu

    ReplyDelete
  5. oih...irwan punya la jambu, buleh cari awek mantap lg la wei...

    ReplyDelete
  6. oih. irwan punya la jambu...buleh cari awek yg lawa lagi kot..huhu

    rockcintan.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. apa la.....kan nama nya jodoh..tapi agak2 laa kan...hodohnya?

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)