HuzairieHusinBlog: Pertandingan Template Tercantik by Gayahspears

Saturday, January 22, 2011

Pertandingan Template Tercantik by Gayahspears

dah lama tak join contest dari member blogger.. sibuk memanjang sih... contest nie pun aku dapat tahu dari member aku... ZE.. 

kenapa aku nak join..?? sebab aku rasa template aku cantik.. kalau tak cantik x de nyer aku join.. tuan blog pun dah cakap tak cantik.. nie kan orang luar pulak.. betul tak..??? so, sebelum membuat sesuatu dulu better kita syok sendiri dulu.. betul tak..?



syarat-syarat kalau nak join.


1. Wajib menjadi pengikut gayahspears(dot)com
2. Copy banner beserta isi entry ni dalam blog korang dan jangan lupa buat sidebar.
3. Tajuk entry korang mestilah 
Pertandingan Template Tercantik by Gayahspears
4. Tag kepada 3 kenalan blogger
5. Copy dan paste link entri korang kat entri ni ya…
6. Kontest tamat pada 26 Januari 2011





aku tag :


hanis zalikha
Dreamy
silampuneon






maklumat lanjut klik sini.




p/s: semoga berjaya kepada semua geng blogger yang join..  =)

2 orang gemar komen entry aku:

  1. wakakaka, perasan sendiri tu mesti ada, kadang2 aku pon perasan jugak blog aku nie cantik, ehehe, hanis zalikha tu, bro, ko rasa2 dia akan buat entri tak? ehehe

    ReplyDelete
  2. entah la yul.. kalau dia baca blog aku nie kompem dia buat nye.. hehe

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)