HuzairieHusinBlog: Selamat Tahun Baru 2011 Dari Zairie | Azam Zairie Di Tahun 2011

Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011 Dari Zairie | Azam Zairie Di Tahun 2011

Selamat Tahun Baru...!!! wah.. sekejap je kan tahun 2010 berlalu.. pejam celik pejam celik dan 01.01.2011.. wah.. cantik nombor.. hehe... kalau nak di cerita sepanjang perjalanan hidup di 2010 memang banyak.. bagi zairie sendiri terlalu banyak suka dan duka sepanjang tahun 2010.. tapi tak pe.. pengalaman hidup.. mungkin pengalaman itu hanya datang sekali je dalam hidup.. betul tak..? 

ok lah.. perjalanan hidup mesti diteruskan.. mahu tak mahu, masa tetap akan berjalan.. tidak pernah sesaat pun masa itu berhenti.. so kita kena sentiasa bersedia menghadapi segala rintangan yang mendatang...

akhir kata dari zairie... Selamat Menyambut Tahun Baru 2011..!!



eh??  lupa lak... azam 2011.. apa yer azam tahun baru nie...?

  1. nak bekerja dengan lebih gigih lagi.. sebab nak beli kereta... maybe satria neo kot.. ok x? hehe
  2. berdomain sendiri.. insyaallah... zairie.com menjadi pilihan
  3. menjadi insan yang lebih tabah dari sebelumnya.. tabah menghadapi segala ujian allah
ok lah.. hope tahun nie akan menjadi lebih baik dari tahun sebelum nya.. insyaallah...

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)