HuzairieHusinBlog: 3 Blogger Hebat Di Mata Zarie Seorang Blogger!

Saturday, February 26, 2011

3 Blogger Hebat Di Mata Zarie Seorang Blogger!

sekarang nie aku dengar kecoh pasal blogger tak puas hati dengan blogger lain... aiseyman... asal boleh jadi macam nie beb! dalam dunia yang serba maya nie pun boleh jadik jugak ye macam nie.. jangan lah macam tu.. kan tak elok.. mana ikatan silaturrahim yang dijalinkan dulu... senang je.. "buang yang keruh.. ambil yang jernih..." habis citer..

okeh.. apa yang kita lakukan pasti ada guru kan... kalau tiada guru ibarat kita berguru dengan syaitan.. betul tak...? so.. sepanjang aku berblog nie apa yang aku lihat ada beberapa blogger yang bila dia update aku pasti akan baca... komen??? jarang kot.. sebab aku suka jadi silent reader.. sama macam blog blogger lain.. aku pernah masuk blog korang.. just silent reader.. kalau aku rasa nak beri pendapat atau pandangan baru aku komen.. 

sekarang nie aku nak reveal dengan korang semua 3 blogger yang aku rasa hebat di mata aku... jom...!






korang pernah ke blog dia?? seriusly aku suka baca blog dia.. gaya penulisan dia memang best.. kelakar pun ada... aduh khai! pelik la ko nie.. haha....

bagi aku gaya penulisan dia nie lain macam sikit... susah la aku nak cerita... korang boleh la baca blog dia.. aku pasti la.. korang pasti gelak pecah perut punya la.. hehe

p/s: kalau korang nak tahu, blog si khai nie tak de pasang sebarang iklan k.. sebab dia pernah bagi tahu aku yang dia berblog bukan sebab duit... aku...?? aku berblog sebab duit.. kehkehkeh






blogger rossoneri..?? korang pasti tertanya " apa yang hebat sangat di mata kau zairie...? ce citer ce citer..."

bagi aku beliau merupakan antara blogger yang paling giler dengan bola sepak.. terutama seria A.. mahu berjaga sampai pagi... dashat kan...?? aku yang laki nie pun walaupun minat bola jugak tak ada lah sampai pagi nak bangun.. tapi dia nie lain sikit.. memaang saya solute la sama sis..! hehe

p/s: blog dia aku tengok banyak citer pasal bola sepat seria A dengan citer korea.. tak caye??? terjah la... hehe






Eyriqazz...? korang kenal?? bagi aku sape tak kenal blogger eyriqazz nie.. hehe... 

aku tengok bro eyriqazz nie memang aktif giler berblogging.. banyak ilmu dia dalam berblog nie.. bagi aku walaupun dia sudah berkeluarga, itu semua tak menghalang dia dari menyertai aktiviti yang dinajurkan terutama aktiviti dari nuffnang... 

rasa nya aku kena banyak belajar dari dia nie.. terutama selok belok berblog nie... hehe... bro eyriqazz... sudi kah anda menerima saya sebangai anak murid mu..?? =)





okeh! 3 blogger hebat di mata aku... bagi aku setiap blogger mempunyai identiti blog tersendiri.. senang cerita, "blog kita melambangkan siapa diri kita..."


4 orang gemar komen entry aku:

  1. As salam...
    Blog 1 dan 3 je yang pernah pergi.
    Memang depa ni hebat2 belaka. Tulis apa pun, mesti ramai je komen..

    ReplyDelete
  2. @izatu la.. suka dengan gaya penulisan diorang.. =)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)