HuzairieHusinBlog: David Beckham Beli Kereta Chevrolet Camaro!

Saturday, February 26, 2011

David Beckham Beli Kereta Chevrolet Camaro!

orang kalau dah duit banyak cakap je nak beli apa.. pasti dapat punya... betul tak...? kalau aku kaya aku tak beli kot  "Chevrolet Camaro" nie.. aku nak beli proton inspira.. support barangan malaysia.. kehkeh..

okeh..! aku baru tahu nak kasi korang semua tahu yang bro david beckham nie sudah pun membeli sebuah kereta jenama bumblebee.... atau Chevrolet Camaro... perggh! smart gila la kereta nie... kalau lah aku dapat.......

harga kereta nie?? murah je.. cuma RM 167,942 je... murah kan?? hehehe....












amacam...? cun tak??




berminat?? boleh ke kedai kereta berhampiran dengan rumah anda sekarang.. hehe


1 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)