HuzairieHusinBlog: Download Album Pukul Habis! 2011 -Part 1

Friday, February 4, 2011

Download Album Pukul Habis! 2011 -Part 1

nak download...!!!! dah lama tak buat sesi download mendownload nie.. sebab apa..?? sebab lazy sikit kot.. hehe.. so, hari nie nak ajak semua kaki kaki download yang ada internet berkuasa kuda nie untuk mendownload lagu lagu dekat album pukul habis.. nak beli mahal or malas nak pergi kedai kan..? so, boleh la download kat sini.. free.. saya pun tak dapat komisyen apa apa.. nuffnang je bagi komisyen kat saya.. tu pun tak banyak.. =)




part 1 :
  1. bukan miliku lagi -screen.
  2. rindu serindu rindunya -exists.
  3. Dalam Diam Aku Mencintaimu - Stings.
  4. Tinggal Sayang Tinggallah Punjaan - Sweet Child.
  5. Rinduku Semakin Kuat - Safura
  6.  Rindu Rinduan Jadi Kenangan - Scoin
  7. Buat Insan Tersayang - Eddie Hamid & Ashira
  8. Memendam Rasa - Budak Kaca Mata
  9. Kau Tetap Di Jendela Kenanganku - EYE
  10. Menadah Impian - Zaiton Sameon
  11. Pendirian - May
  12. Ku Kunci Rindu Buatmu - izzla

Klik sini untuk download part 2..

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)