HuzairieHusinBlog: Gadis Melayu Kantoi Beromen Dalam Kereta

Sunday, February 27, 2011

Gadis Melayu Kantoi Beromen Dalam Kereta

hahaha... tak sabar aku nak update pasal nie.. semalam.. semalam aku pergi pasar malam dengan awek aku.. time pergi boleh la pulak hujan.. alamak.. dah nak sampai nie.. payung pulak tak bawak.. selalu ada je dalam kereta nie.. tak pe.. walaupun hujan aku redah je.. alhamdulillah.. masa sampai je kat pasar malam tu hujan macam dah berhenti.. dah tak lebat sangat la...

ok.. aku parking kat satu tempat nie.. agak gelap jugak la.. eh! bukan aku suka suki je ea parking situ.. sebab parking kat tempat biasa dah penuh.. so aku dengan pantas ambil keputusan yang bijaksana untuk parking tempat yang aku cakap tu. tapi... tapi... tempat tu pun boleh tahan ramai jugak ye orang parking... kehkeh



sekadar gambar hiasan je k.. aku tak sempat snap gambar orang tu.. kehkeh



xxxxxxxxxxxxxxx


time nak balik aku je ada satu kereta parking kat sebelah aku.. sebab aku ingat time datang tadi memang tak ada kereta.. tak pe la.. biasa la.. parking kalau kosong memang la orang rembat.. 

yang best nya time aku nak bukak pintu kereta je aku perasaan seorang lelaki nie dalam kereta.. aku ingat dia dukung baby nie... takpe la... aku tengok betul betul.... sekali.... perrggghhhhhh!!!!!!! giler la... sekali awek dia da... baby besar punya... haha.... aku tengok tangan balak dia sedap je merayap rayap... merayap kat man tu aku tak pasti la... lupa lak aku nak tanya balak dia.. kehkeh...



aih...! apa la nak jadik dengan diorang nie... kalau dah tak tahan sangat better kahwin la dari buat maksiat berterusan nie.. kan menambah lagi dosa... selamat aku tak kol Jais ke pejabat agama ke... sebab apa... sebab kredit aku dah habis dah... kalau tak.... kantoi la korang... sape yang melayu...?? mak bapak diorang jugak yang malu....




fikir fikirkan...... dan selamat beramal....

11 orang gemar komen entry aku:

  1. hoho..nafsu..
    len kali ketuk tingkap dye, kasik tawu suruh tempah hotel.

    ReplyDelete
  2. ish! serius nampak dpn mata??? makk aiiii....

    ReplyDelete
  3. betul tuh . dah miyang sngat kawin je . btul tak .
    dasyat dunia yg seba moden ni .

    ReplyDelete
  4. @saya_ariefhahaha... betul jugak tu.. slack la tak buat macam tu.. kehkeh

    ReplyDelete
  5. wowww..(hidung berdarah) kekekeke

    ReplyDelete
  6. cet memalukan je..apa nak jadi la~

    ReplyDelete
  7. pergh...tang gambo tu tak tahan tu... :D

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)