HuzairieHusinBlog: Gambar Pelakon Siti Saleha Seksi

Sunday, February 20, 2011

Gambar Pelakon Siti Saleha Seksi

fuh! terok betul diorang nie... pagi pagi la diorang dah cari gambar yang tak elok... ada ke cari gambar seksi siti saleha tu?? rasanya tak pernah pulak aku letak or tag gambar seksi siti saleha nie... rasanya aku tak pernah pulak tengok siti saleha nie seksi..

okeh.. bagi aku nie gambar paling seksi siti saleha... jom tengok... :D


seksi dekat mana tu???

1. rambut dia.. rambut dia lurus la.. cik siti saleha.. guna jari boleh tak?? hehe..

2. mata... mata dia cun la... orang kata dari mata turun ke hati.. tapi sebagai peminat je k.. hehe

3. baju... opppsss! apahal pulak baju nie.. aku rasa kalau perempuan kalau kulit cerah pakai baju warna pink lembut lagi terselah keayuan nya.. macam awek aku... kehkeh


eh? bukti dari bro nuff..


peringatan sekali lagi, blog nie tiada gambar seksi siti saleha k.. kehkeh

10 orang gemar komen entry aku:

  1. cantik dan bergaya dia nih..
    haha ^^

    ReplyDelete
  2. haish xabis2 siti saleha kamu nih

    ReplyDelete
  3. kak siti saleha ni b'lakon mmg ada claz,,
    lakonan dy sgt3 matang xkira la dy digandingkan ngn sape,,xnmpk kekal pun,,,gud job,,,tp mmg seksi la gmbo ni~ hihi

    ReplyDelete
  4. wahhh.... seksi siottt.... hahaha

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)