HuzairieHusinBlog: Keputusan Perlawanan Pra-Kelayakan Olimpik 2012 Malaysia vs Pakistan

Wednesday, February 23, 2011

Keputusan Perlawanan Pra-Kelayakan Olimpik 2012 Malaysia vs Pakistan

taniah malaysia!!!

bangga aku dengan skuad bola sepak malaysia sekarang nie... memang nampak bola sepak kita sedang mengalami perubahan yang mendadak.. bagi aku sendiri, kita seolah tengah kembali ke zaman era kegemilangan bola sepak dulu.. time zaman Mokhtar Dahari... 

okeh.. berbalik kepada tajuk asal... Keputusan Perlawanan Pra-Kelayakan Olimpik 2012 Malaysia vs Pakistan 


MALAYSIA
2




PAKISTAN
0



Taniah kepada skuad bola sepak malaysia.. kalau tak silap aku yang nie team Harimau muda A kot. rasanya la.. sebab banyak player muda yang bermain untuk game tadi...

by the way... taniah sekali lagi Malaysia....!

MALAYSIA BOLEH!!!

9 orang gemar komen entry aku:

  1. terbaiklah malaysia, makin power pulak kan malaysia, hehe, teruskan perjuangan mu!

    ReplyDelete
  2. haiyo..susah serumah dgn orang yg xminat bola n jadi seorang perempuan yg xboleh keluar malam..hasilnya xboleh tgk bola...

    p/s:sebab tu tgk serie A sbb match pagi2 buta

    ReplyDelete
  3. @YULtu la yul.. game tadi pun malaysia banyak serang :D

    ReplyDelete
  4. @rossonerisabar sis.. nape xtgk EPL je?? kan lagi best? hehe

    ReplyDelete
  5. taniah mesia...sy bangga jd ank malaysia

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)