HuzairieHusinBlog: Kes Saman Blogger Oleh Datuk Seri Dr Rais Yatim

Wednesday, February 23, 2011

Kes Saman Blogger Oleh Datuk Seri Dr Rais Yatim

wait..!! ada baca paper metro hari nie tak..?? terkejut jugak aku bila bukak HMetro online tadi.. kes saman blogger... fuh! bahaya la sekarang nie... banyak pulak kes saman menyaman nie.. takut pulak aku .. dah la blog aku nie more to current isues.. takot tersalah fakta memang mati la aku... huhu


meh baca nie.. petikan dari akhbar harian metro online..

KUALA LUMPUR: Seorang blogger yang menghadapi saman daripada Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim berhubung penyiaran makalah berunsur fitnah dalam blognya memohon lanjutan masa bagi memfailkan pernyataan pembelaannya.


Hakim Mahkamah Tinggi Datin Zabariah Mohd Yusof membenarkan permohonan Amizudin Ahmat itu pada 17 Februari lalu.

Berikutan itu, Zabariah menetapkan 21 Mac untuk mendengar permohonan injunksi inter-parte.

Sebelum ini, mahkamah menetapkan semalam untuk mendengar permohonan berkenaan.

 
 
 
kesimpulan... berani buat berani tanggung.. bagi aku, kita bertanggungjawap atas semua hasil tulisan kita.. apa yang kita luahkan di blog kadang kadang boleh memakan diri sendiri..
 
renung renungkan dan selamat berblog...
 
"BERBLOG SECARA SIHAT" Hehehe

6 orang gemar komen entry aku:

  1. kene lebih berhati2 lepas ni.. btl tak zairie

    ReplyDelete
  2. berfikir dulu sebelum menulis...
    ;)

    ReplyDelete
  3. apa blog si amizuddin tu dan kenyataan apa yg dia buat

    ReplyDelete
  4. hurm, lebih baik berblog yang best2, kalau berblog menfitnah apa2 kang, tak pasal2 dapat surat cinta naik mahkamah, hahaha

    ReplyDelete
  5. fuhh! da mula takut da. da la zaty suka copy-copy gambar dan ayat, nty xpsl2 kna banned juga.

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)