HuzairieHusinBlog: Konsert Hore Hore Aznil Hj Nawawi 2011 & Harga Tiket Konsert

Friday, February 25, 2011

Konsert Hore Hore Aznil Hj Nawawi 2011 & Harga Tiket Konsert

eh?? aznil ank buat konsert?? dia nak nyayi ke??? biar betik....! okeh.. meh aku nak bagu tahu kat korang semua.. memang betik... yang aznil akan membuat konsert sulungnya pada 12.03.2011 nie... dekat mana??? dekat taman tasik titiwangsa... 

sebenarnya aku dah lama tahu pasal konsert yang aznil nie nak buat. tapi macam belum rasa lagi aura dia.. tu yang aku hold dulu nak buat cerita pasal nie.. hehe

meh layan banner aznil nie.. smart jugak weh.. =)


amacam?? smart tak?? suka dengan gaya aznil dalam gambar nie.. smart beb! walaupun aznil dah berumur tapi bagi aku jiwa dia tetap muda.. dan masih mampu lagi beraksi dengan agak ligat di pentas... taniah aznil!

korang nak tahu tak lagu apa yang aznil akan nyayi...?? meh aku bagi tahu... okeh... lagu yang dia akan nyayi adalah lagu...................... eh?? relax la.. tak best la kalau aku bagi tahu sekarang.. tak surprise la.. nak tahu? kena la pergi tengok.. :D


Tarikh: 12 Mac 2011 (Sabtu)
Masa: 8.00pm – 10.00pm
Tempat: Taman Tasik Titiwangsa


Harga tiket
  1. VIP package (2 Adults and 2 Children) - RM 209.00
  2. VIP additional Adult - RM 70.00
  3. VIP additional Child - RM 30.00
  4. Family package (2 Adults and 2 Children) - RM 109.00
  5. Family additional Adult - RM 30.00
  6. Family additional Child - RM15.00
  7. Individual Adult - RM 50.00
  8. Individual Child - RM 30.00

So... apa lagi..?? boleh la beli ticket sebelum habis dijual... orang kedah cakap cargas....! maksudnya cepat! cepat!

beli ticket konsert hore hore aznil haji nawawi di sini. :D



selamat berhibur... =)

4 orang gemar komen entry aku:

  1. dapatkan tiket free di blog nuffnang, haha, ;P
    jaoh la bro, aku dok jb je

    ReplyDelete
  2. @YULaku dah hantar borang penyertaan dah.. hehe

    ReplyDelete
  3. wah bestnye!! tp sayang,xley join.. =.=

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)