HuzairieHusinBlog: Pertunangan Ally Iskandar Dan Nur Aisyah Peserta Gadis Melayu 2011

Thursday, February 17, 2011

Pertunangan Ally Iskandar Dan Nur Aisyah Peserta Gadis Melayu 2011

makin hari makin ramai orang kawin... entah bila la aku dapat kahwin... mahu kena tunggu 3 4 5 tahun lagi baru boleh khawin.. guwa mahu kumpul duit dulu... beli Evo, beli rumah enjoy enjoy dulu time muda nie pastu baru rasa nak kahwin.. miahaha....

sebelum nie ayu raudah kahwin.. lepas tu, ally iskandar pulak yang bertunang... bukan berkhawin ye.. alhamdulillah.... aku bila lagi...??? bagi yang masih tak tahu dan nak tahu yang ally iskandar bertunang dengan nur aisyah peserta gadis melayu musim pertama.. 



sebenarnya tak ada apa pun nak di ceritakan... just pagi tadi masa kat opis budak budak perempuan la yang kecoh kecoh pasal ally nie bertunang.. kalau tak aku pun tak tahu... biasa la.. perempuan kan alert sikit dengan gosip gosip artis nie.. oooppsss!!! miahahaha....

mula mula aku relax je la.. pastu seorang gadis melayu sebelah aku nie tanya member kat depan tu...

"weh, kau tahu tak yang ally dah bertunang...?? dengan peserta gadis melayu tu... asal dia tak pilih aku ea????"



adoi... aku sound dia... aku cakap..

" kau nak tahu kenapa??? sebab aisyah lagi gadis melayu dari kau...!"

aku sound dia macam tu... tapi dalam hati je la.. miahahaha... 


okeh.. dah melalut`... to ally iskandar dan isteri... selamat bertunang dan cepat khawin + hope semoga kekal ke anak cucu cicit hendaknya... amin... =)






p/s: anda bila lagi..? kehkeh

5 orang gemar komen entry aku:

  1. Kata oarang tua, bila bertunang, darah manis.So korang kena hati-hati sikit dengan dugaan dalam bertunang.Tahniah Ally dan pasangan nya.

    ReplyDelete
  2. ally mmg memilih, tgk, cantik kan....heheheh...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)