HuzairieHusinBlog: Perkhawinan Siti Sarah & Shuib Raja Lawak 26.02.2011

Sunday, February 27, 2011

Perkhawinan Siti Sarah & Shuib Raja Lawak 26.02.2011

wah! gila la.. dah la tak ada aura aura yang diorang nie bakal kahwin.. bertunang pada november tahun lepas pun senyap senyap je.. tak apa lah,, yang penting diorang dah kahwin kan.. kita doakan yang terbaik untuk diorang.. tak gitu..?? hehe



KUALA LUMPUR - Selepas bertunang secara diam-diam pada 16 November tahun lalu, penyanyi Siti Sarah Raisudin, 27, dan pelawak kumpulan Sepah, Shahmira Mohamed, 27, atau Shuib akhirnya selamat diijabkabulkan semalam.
Siti Sarah dinikahkan sendiri oleh bapanya Raisudin Hamzah sambil disaksikan oleh Penolong Pendaftar Nikah, Cerai dan Rujuk Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Mohd. Nizar Mohd. Nadzir.



Pasangan itu yang ditemui sejurus majlis akad nikah selesai tidak dapat menyembunyikan perasaan gembira dan bersyukur untuk menjalani kehidupan berumahtangga selepas lebih setahun bercinta.
"Saya bersyukur apabila bertemu dengan lelaki yang benar-benar memahami diri saya dan bertanggungjawab. Saya akan cuba sedaya upaya untuk menjadi isteri yang terbaik.

alhamdulillah la diorang dah kahwi.. orang kata dah khawin nie rezeki akan bertambah.. harap bergitu la.. amin.. =)
okeh! zairie doakan moga shuib dan siti sarah akan bahagia hingga ke anak cucu.. amin...

2 orang gemar komen entry aku:

  1. huhuu...
    semoge mereka bahagia la hendaknye...

    ReplyDelete
  2. semoga mereka berbahagia selamanya! ^^,

    doakan sye pulak dapat jodoh cepat.hak2

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)