HuzairieHusinBlog: Sah! Fernando Torres Ke Chelsea 2011

Wednesday, February 2, 2011

Sah! Fernando Torres Ke Chelsea 2011

alamak... torres pergi chelsea ke...?? tak apa lah... tak kesah sangat... lagi pun saya bukan nyer fan chelsea atau pun liverpool.. arsenal tetap di hati ku ini.. hehe.. rasa nya semua peminat sukan bola sepak dah tahu kot yang fernando torres sudah ke chelsea.. sebelum nie yang chelsea ada bid torres nie.. tapi liverpool macam nak tak nak je jual... agen liverpool nie cakap kalau nak jugak torres nie, kitaorang letak harga yang tinggi... diorang cakap la....


dan akhirnya............  dengan rasmi nya torres sah ke chelsea setelah hampir 6 tahun jugak la rasanya dia kat liverpool nie..

apa yang saya tahu yang perpindahan torres ke chelsea nie bernilai 50 juta...! gila lah... tinggi giler liverpool letak... makin kuat la chelsea.. persoalannya... dapat ke kalah kan arsenal the red gunners...?? hehhe



3 orang gemar komen entry aku:

  1. I loike ~ :DD welcome to chelsea dear torres ! ^______^

    ReplyDelete
  2. Ehehehe....Insya Allah Chelsea akan naik...
    6 Feb, jangan lupa tunggu match Liverpool VS Chelsea..
    Kita lihat corak permainan Torres kerana buat pertama kalinya dia againts Liverpool sebagai Chelsea..Hehe..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)