HuzairieHusinBlog: "Saya Blogger Baru" -Blooger Ezaty

Sunday, February 20, 2011

"Saya Blogger Baru" -Blooger Ezaty

monink! (padahal dah tengah hari dah nie.. hehe)

ada benda nak story dengan korang semua.. pasal blog... nanti la aku cerita... boleh bikin 1 entry lagi nie.. hehe...

jom... jom follow aku berkenalan dengan seorang blogger baru nie... baru sangat...rasa nya baru nak masuk 3 bulan kot dia berblog... 


-Blogger Ezaty-




ezaty mula berblog hujung tahun lepas.. bulan disember tahun lepas... bulan nie cukup la 3 bulan.. selamat berblog ye cik ezaty.. :D

okeh... alang alang aku dah singgah blog dia, teringgin nak review blog dia.. untuk penambahbaikkan.. 

1. aku suka dengan template dia.. putih suci dan bersih.. senang untuk di baca.. tak sakit mata.. sebab tu aku banyak saran kan kat semua blogger terutama yang baru, kalau nak pilih template better pilih template yang ber"background"kan  warna putih.. untuk apa?? sebab warna putih akan membuat kan kita punya blog nampak lebih besar dan kemas.. tapi terpulang kepada blogger berkenaan.. selera masing masing kan?? bukan semua orang suka makan tempe.. hehe

2. menu tab... bagi aku kalau aku nak pilih template aku akan pilih yang ada menu tab bar nie... untuk blog ezaty, awak tak letak la menu tab nie... bagi seorang blogger, menu tab nie penting untung reader blog awak untuk makin sesat dalam blog awak.. atau erti kata lain, senang reader nak explore la blog awak.. :-)


yang lain semua ok.. widget tak banyak.. cepat load... kemas... i like! hehe



"selamat berblog...."

4 orang gemar komen entry aku:

  1. whoa...bagusssnya u promote blog orang...
    good job :)
    hehehe

    hey komen blog i plak...ok x? serabut x?
    plzzz :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih atas saranan zairie :)
    nty zaty tambah k.

    ReplyDelete
  3. @fariza fauziapa slhnya.. kongsi ilmu dengan blogger lain.. :D

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)