HuzairieHusinBlog: Saya Blogger Baru :D

Sunday, February 20, 2011

Saya Blogger Baru :D

sorry... sorry.. and sorry.... sebab aku lambat update.. ada perkara yang perlu di settle kan... =D


okeh... aku nak bawak korang untuk berkenalan dengan seorang yang baru lagi dalam dunia berblog nie.. aku pun baru je berkenalan dengan dia... so, kali ni giliran korang pulak untuk berkenalan dengan dia.. :D




Untuk pengetahuan korang semua, yang cik fyza nie baru berumur 18 tahun.. and sedang menunggu keputusan.. so kita sama sama la mendoakan kejayaan dia.. =)

erm... nak review sikit blog cik fyza leh?? untuk penambahbaikkan... kita sama sama share ilmu pasal blog ye.. apa yang aku tahu aku akan cuba share dengan korang semua... 

bagi aku semua dah ok dah blog dia nie.. cuma mungkin ada beberapa perkara yang perlu di ambil berat...

1. aligment pada tulisan.. bagi aku sebagai seorang pembaca aku lebih suka jika artikel tu di susun dengan agak kemas.. thats mean, masa kita taip entry tu pastikan tulisan kita dalam "mood" aligment.. baru tulisan kita berada dalam keadaan teratur + kemas + elegent... hehe

2. iklan nuffnang.. yang nie aku just nampak satu je iklan dia.. kat SS je.. yang LB and LR cik fyza tak letak ke?? bagi aku untuk menambahkan income nuffnang better letak semua code nuff tu.. 



ok... selamat berblog ye cik fyza..

Jom kita singgah Blog CIK fyza...!

6 orang gemar komen entry aku:

  1. saya pun blogger baru..=) singgah and follow..

    ReplyDelete
  2. malunyer saya....
    apa pun terima kasih yer encik zairie :)

    ReplyDelete
  3. ct ade tag awk dlm satu cabuatn bertuah..sila melawat

    http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/02/jom-join-lucky-draw-anaizzty.html

    ReplyDelete
  4. farhana : eke?? selamat berblo.. :)

    ReplyDelete
  5. cik fyza : sama2.. selamat berblog ye.. :D

    ReplyDelete
  6. c-tea : thanks sudi tag.. ada jugak orang ingat kat saya nie.. cewah! hehehe

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)