HuzairieHusinBlog: Saya Mahu iPad Dari Blog MySuperKids.Net

Sunday, February 27, 2011

Saya Mahu iPad Dari Blog MySuperKids.Net

sebelum nie aku pernah cerita/kongsi dengan korang semua pasal spesifikasi ipad.. klik sini.. dan yang terlatest aku dengan yang ipad 2 akan keluar jugak...pergh! gila la.. rasanya macam baru je ipad tu keluar dah nak keluar ipad tu dah... cepat betul ipad nie meneruskan generasinya ye.. hehe...

dan yang pasti nya aku dengar yang ipad 2 nie akan keluar pada 2 mac 2011 nie.. betul ke? atau satu kontroversi?? yang tu aku tak pasti.. yang pastinya kita tunggu dan lihat je lah...




apa yang aku lihat pasal ipad 2 nie banyak perubahan yang drastik @ ketara yang ada pada ipad 2.. antaranya :

1. port usb

- yang nie antara salah satu faktor mengapa aku nak sangan ipad 2 nie.. kalau kita lihat pada ipad 1 memang tak ada port usb nie.. sebab apa port usb nie penting bagi aku..? sebab apa?? senang aku nak berblog ke sana ke sini.. aku boleh bawak broadband aku kemana saje.. tak perlu lah aku bawak lappy aku yang berkilo kilo nie.. hehe

2. slot kad SD

- Hampir ke arah ciri ciri lappy sikit.. apple menambahkan slot kad SD pada ipad 2.. bagi aku, nie akan lebih menarik sebab kita boleh transfer apa apa sahaja fail dari handphone kita terutamanya ke ipad 2 yang menjadi teman setia kita.. 

3. processor

- aku dengar yang ipad 2 nie lebih laju processor dia berbanding dengan ipad 1.. kalau betul, banyak la aplikasi yang kita boleh download.. maybe kita boleh masukkan adobe photoshop.. edit je gambar dalam ipad 2... kehkeh


bagi aku ipad nie dah memenuhi la segala galanya... rasanya kalau aku dapat ipad nie dah boleh jual lappy aku nie.. bukan guna pun.. ipad dah ada.. hehe...




Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

3 orang gemar komen entry aku:

  1. peh, terbaik ar, aku pena tengok je, tapi tak pernah pakai, beshnye dapat ipad nie,

    ReplyDelete
  2. datang baca artikel ni..
    Jemput ke:ALL IN ONE

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)