HuzairieHusinBlog: Semakan/Keputusan Peperiksaan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM) 2011

Friday, February 18, 2011

Semakan/Keputusan Peperiksaan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM) 2011

salam sejahtera...

sehari berita penting..... wah! dah macam pemberita dah aku nie... hehe... blogger mesti serius... main main lak aku....  fuh! aku tahu apa yang korang rasa... especially yang ambil STPM tahun lepas.. dup dap dup dap... al-maklum je la kan, result STPM nak keluar 21hb febuari 2011 nie... tips aku senang je... relax... banyakkan berdoa... =)

sedikit maklumat.. tapi mukadimah je....

semua calon yang ambek stpm 2011 boleh la check result korang pada 21 febuari 2011 nie...selepas pukul 12.00 pm.... 

selain tu... yang agak agak malas nak pergi sekolah tu, boleh check via sms.. mudah ringkas dan cepat... cara nya...

taip stpm dan hantar ke 15888

boleh jugak check online dengan melayari website MPM.. klik sini..


semoga korang dapat result yang gempak k... lepas nie boleh la apply U yang korang nak sangat masuk dari sekolah rendah lagi.. kehkeh =)

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)