HuzairieHusinBlog: Setuju Dengan Teori Kak Kujie

Wednesday, February 16, 2011

Setuju Dengan Teori Kak Kujie

hari nie tak sempat aku nak update.. bukan tak ada cerita.. cuma tak ada masa je.. masa aku banyak di habiskan mengkayakan bos aku.. aku rasa bos aku sekarang nie tengah goyang kaki apa kat rumah tu.. main PS3 kot... lagi pun aku tahu dia tak baca blog aku nie.. miahahaha..

entry terdahulu aku ada buat luahan hati pasal dah lama tak dapat BE.. tension beb..! traffic aku yang cecah lantai tu di bazirkan macam tu je.. nie yang aku buat nak curang nie.. tapi relax dulu... tunggu dulu sebulan dua macam mana... 

eh! lupa lak... nak baca entry yang aku maksud kan... KLIK SINI..

aku pun tak tahu kenapa aku letak gambar pejabat PM nie... layan je la...


okeh.! berbalik kepada tajuk asal.. AKU SETUJU 100% TEORI KAK KUJIE.... sekarang nie rasanya dah ramai blogger yang bernaung di bawah nuffnang... rasanya memang tak boleh nak di kira... kalau dulu ye.. boleh kira blog yang pakai nuffnang....

okeh.. nie komen kak kujie untuk entry nie..


boleh klik gambar tu.. tak da masalah punya...

"isu global para blogger ni...
ramai sgt yg guna nuffnang - iklan yang sama kita nampak disetiap blog, jadi dah lali dgn iklan, dah tak klik lagi

lagi satu..dulu kek sebiji dibagi 10 org, sekarang kek yang sama kena bagi dgn 100 orang..masing2 dapat bahagian makin kecillah...itu teori saya"


-komen dari kak kujie-


bagi aku ada betulnya apa yang dikatakan dengan kak kujie.. dulu kek sebiji dibahagi kepada 10 orang... sekarang kena bagi pulak untuk 100 orang... masing masing dapat sikit je kek.... puas??? tak puas... baik beli kat kedai makan sorang sorang..


mungkin blogger yang dah lama bersama nuffnang mesti dapat rasa apa yang aku rasa sekarang nie.. betapa sakit nya bila berblog tak ada income.. honestly... tujuan ke-2 aku berblog adalah "money"..

sekarang nie aku nampak satu je penyelesaian nya... berani mati dalam mengambil keputusan... 


aku bercadang aku nka cuba syarikat pengiklanan yang lain pulak... tapi tak tahu lagi bila aku akan berhijrah... mungkin awal bulan depan... bergantung kepada keadaan...

aku doakan semoga aku dan korang semua blogger malaysia di murahkan rezeki dalam berblog nie....


assalamualaikum...

2 orang gemar komen entry aku:

  1. duit nuff pun lum pernah rasa lg huhuhu

    ReplyDelete
  2. Salam...
    Jom kita curang ramai2....
    join heartbeat pulak...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)