HuzairieHusinBlog: Terima Kasih Semua..

Friday, February 4, 2011

Terima Kasih Semua..

salam.. hari nie satu hari saya tak update.. tak tahu kenapa mood mengupdate tiada dalam diri ni walaupun banyak entry dalam kepala otak nie.. idea ada... tapi jari jemari nie amat berat sekali... maybe hari nie cuti umum, so jari jemari pun nak rehat jugak.. boley?  hehe.. 

entry kali nie saya nak buat entry penghargaan kepada semua pembaca dan blogger yang telah memberi sokongan kepada saya untuk terus berblog.. saya sedar.. tanpa anda semua pembaca setia blog nie, pasti blog nie sudah lama berusang.. tapi... sehingga hari ini anda dapat lihat yang blog ini masih lagi sentiasa berupdate... kerana apa...?? kerana anda....


so, saya ucapkan terima kasih banyak banyak kepada anda semua... tak tahu macam mana nak balas.. maybe cara saya buat segmen kenali blogger sedikit sebanyak dapat membalas jasa anda.. dengan cara mempromosi blog kawan kawan dengan membuat satu entry khas... itu cara saya menghargai anda semua.. 

sehingga hari nie, blog ini sudah melahirkan hampir 500 post..! macam susah saya nak percayai... 500 artikel.. 500 karya yang sudah saya tulis... alhamdulillah...


sehingga hari nie jugak.. blog saya sudag mempunyai 1171 followers... terima kasih kepada yang sudi follow blog nie.. saya amat menghargainya... saya tidak pernah memaksa mereka untuk menekan button follow itu.. mereka follow dengan hati yang ikhlas.. begitu jugak dengan saya.... apa yang kita buat.. kita akan dapat balik... sebab tu saya suka berkongsi ilmu @ tips blogging dengan anda semua.. apa yang saya tahu mengenai dunia blog nie, saya cuba untuk berkongsi dengan anda semua... ilmu tak akan penuh di dada selagi kita bernafas... better share with others... right?


untuk pengetahuan anda.. saya ada membuat backlink ke blog saya.. saya plan, blog mana yang mempunyai refferers terbanyak setiap hari, saya akan membuat @ promote blog itu.. insyaallah saya akan membuat entry penghargaan @ entry khas untuk blog berkenaan... insyaallah...






anda boleh copy code berkenaan dan masukkan dalam blog anda.. saya amat menghargai apa yang anda lakukan... 

ok lah.. semoga kita semua terus berjaya dalam dunia berblog nie.. jangan lah kita cepat dan mudah berputus asa dalam dunia berblog nie... kita buat.... kita dapat... insyaallah...

2 orang gemar komen entry aku:

  1. thanks for the whole year of knowing you even we have never met in real life :) setahun dah nis join GB :)

    ReplyDelete
  2. backlink ni utk apa dik..

    kita pun 'hilang' jap hohohoho

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)